kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

פתיחה לחכמת הקבלה קמב, קמג  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


    

                                                       142.


Tačiau, Zon de Acilut, šie mochinai skaitosi tik pirmos rūšies dešimties sfirot užpildymu.
Tai reiškia, kad šie achapai nėra nuosavi, t.y. jų tikri achapai, bet tik achapų švytėjimas, kurį jie gauna iš Aba ve Ima, kai Zon randasi Aba ve Ima vietoje.
Taigi, kad šviesa nusileistų į jai skirtą vietą, šiems parcufams dar trūksta savo achapų.
Taigi dėl šios priežasties visas mochinas, kurį Zon pasiekia ir gauna per 6000 metų, skaitosi „pakilimo mochinu“.
Tai reiškia, kad gar mochiną galima pasiekti tik, pakilus į gar vietą, nes tada užpildymas vyksta savo jėgomis.
Tačiau, jei nepakylama į viršų, t.y. į gar vietą, neįmanoma gauti ten esančio mochino.
Taigi, kol kas Zon neišanalizvo savo antros rūšies mochino aspekto, nes tai įmanoma tik „Gmar Tikune“ (Galutiniame Ištaisyme). 



                                                             143.


Taigi paaiškinome, kad penkių pastovių Aciluto parcufų mochinas yra pirmos Aba ve Ima analizės rūšies.
Ir šis švytėjimas Nekudim pasaulyje yra vadinamas šuruk, arba cholam švytėjimu, t.y. net Aba ve Imoje yra tik pirmo aspekto užpildymas.
Todėl iš Atiko, Arich Anpino ir Aba ve Imos rošim į jų gufim, kaip ir į Zon, neateina joks gar švytėjimas.
Tai reiškia, kad net Zat de Nekudim negavo nieko iš šio cholam švytėjimo.
Ir 6000 metų mochinas iki „Gmar Tikun“, ateinantis tik apatinių man (prašymo) pakėlimo būdu, yra antros rūšies dešimties sfirot Aba ve Ima užpildymas.
Taigi šis švytėjimas Nekudim pasaulyje yra vadinamas jesod švytėjimu, arba šuruk balsės švytėjimu.


Tai reiškia, kad Aba ve Ima pakelia savo achapus, prie kurių yra prisijungę ir g‘‘e de zat, todėl ir zat Aba ve Ima vietoje gauna gar aspekto mochiną.
Ir šis mochinas ateina ir į penkių Acilut pasaulio parcufų gufim ir į bendrus Zon, tik jie visi turi būti viršuje, t.y. pakilę į gar vietą, ir juos aprengti.


Tačiau ateityje, Gmar Tikune Zon gaus antros rūšies dešimties sfirot užpildymą.
Ir tada jie nuleis užbaigiančią hey tata iš savo chaze, t.y. iš Acilut pasaulio parsos, į A‘‘K sijum raglei.
Taigi tada Zon t – n – h – j, esantys B – J – A, susijungs į vieną Acilut Zon pakopą, ir Acilut sijum raglin sutaps su A‘‘K sijum raglin.
Ir tada atsivers „Karalius Mašijachas“ paslaptimi: „Ir atsistos jo kojos ant alyvų kalno“.
Taigi paaiškinome, kad per 6000 metų pasauliai gauna ištaisymą tik pakilimo būdu.