kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

פתיחה לחכמת הקבלה קיד,קטו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

     


                                           

                                                          114.


Taip pat reikia suprasti, kodėl trys pirmos pasaulio A‘‘K pakopos, vadinamos: Galgalta, A‘‘B ir Sag, nesiskaito trimis pasauliais, bet skaitosi trimis parcufais?
Tačiau kodėl ketvirtas A‘‘K parcufas vadinasi pasauliu, ir taip pat penktas A‘‘K parcufas, taip pat vadinasi pasauliu?
Tai reiškia, kad ketvirtas parcufas yra vadinamas Nekudim pasauliu, o penktas parcufas yra vadinamas Acilut pasauliu, arba Tikun pasauliu.


                                                            115.


Pirmiausia turime žinoti skirtumą tarp parcufo ir pasaulio.
Tai reiškia, kad „parcufu“ yra vadinama dešimties sfirot pakopa, išeinanti iš aukštesnio parcufo masacho de guf, kai šis nuskaidrėja ir įsijungia į aukštutinio pe de roš.
Taigi, kai šis parcufas išeina iš aukštesnio roš, jis pats nusileidžia į roš, toch, sof.
Ir jame yra penkios, viena žemiau kitos, pakopos, vadinamos: teamim ir nekudot.
Taip pat parcufas yra visada vadinamas teamim pakopos vardu.


Taigi tokiu būdu išėjo trys pirmieji A‘‘K parcufai: Galgalta, A‘‘B ir Sag.
Tačiau „pasaulis“ reiškia tai, kad jis turi viską, kas yra aukštesniame už jį pasaulyje, kaip „spaudas“ ir „antspaudas“.
Tai reiškia, kad viskas, kas yra „spaude“, atsispaudžia jo „antspaude“.