kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

מאמר לסיום הזוהר י  

Straipsnis Zoharo užbaigimui

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                                 10.


Ir iš čia aiškus įrodymas, kad mūsų karta priartėjo prie „Mašijacho kartos“.
Todėl mes matome, kad visi ankstesni knygos Zohar komentatoriai nepaaiškino net dešimt procentų ypač sunkių knygos Zohar vietų.
Ir net tie, iš dalies paaiškinti komentarai, yra labai migloti ir „uždaryti“, beveik kaip ir pati knyga Zohar.
Tačiau mūsų kartoje nusipelnėme komentaro „Sulam“, kuris yra pilnas visos knygos Zohar komentaras.
Iš tikro „Sulam“ komentaras nepalieka nepaaiškintos nei vienos „uždaros“ vietos visame Zohare, o
patys komentarai yra suvokiami paprastu protu, t.y. kiekvienas „vidutinis“ skaitytojas gali tai suprasti.
Ir todėl, kad knyga Zohar atsivėrė būtent mūsų kartoje, tai yra aiškus įrodymas, kad mes esame Mašijacho atėjimo dienose.
Apie šią kartą parašyta:

„Ir bus pilna žemė Kūrėjo pažinimo“, pradžioje.


Taip pat reikia žinoti, kad dvasiniai dalykai skiriasi nuo materialių, t.y. „davimas“ ir „gavimas“ dvasingume yra atskiri aspektai.
Iš tikro dvasingume „davimas“ yra atskiru laiku, taip pat ir „gavimas“ yra atskiru laiku.
Tai reiškia, kad pradžioje iš Palaiminto Kūrėjo buvo „duotas“ dalykas gaunančiam.
Tačiau šis „davimas“ suteikė gavėjui tik galimybę gauti, nors faktiškai dar nieko nebuvo gauta.
Ir kai „gavėjas“ pasidarys tinkamai „šventas“ ir „tyras“, tada jis nusipelnys gauti šį dalyką.
Todėl tarp „davimo“ ir „gavimo“ gali praeiti ilgas laiko tarpas.


Ir tai, kad pasakyta, jog ši karta priartėjo prie išsipildymo parašymo:
„Ir bus pilna žemė žinių apie Kūrėją“,
tai pasakyta yra tik apie „davimą“.
Tačiau „gavimo“ laikas aišku dar neatėjo, tol kol „išsityrinsime“ ir tapsime „šventi“.
Tai reiškia, kai išmoksime ir pasistengsime deramai, tada ateis ir „gavimo“ laikas, ir tada išsipildys:

„Ir bus pilna žemė Kūrėjo pažinimo“.


Taip pat yra žinoma, kad „išsigelbėjimas“ (geula) ir „tobulas suvokimas“ yra tampriai susiję vienas su kitu.
Ir to ženklas, kad pas kiekvieną, pas kurį yra trauka prie Toros paslapčių, turi būti trauka prie Izraelio žemės.
Todėl pasakymas: „ir bus pilna žemė Kūrėjo pažinimo“ liečia „paskutines dienas“, ir tai yra „išsigelbėjimo“(geula) laikas.