kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

מאמר לסיום הזוהר ט  

Straipsnis Zoharo užbaigimui

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                                      9.


Kaip jau sakėme, kad „visiškas susiliejimas“ ir „visiškas suvokimas“ dalinasi bendrai į 125 pakopas.
Ir pagal tai, prieš Mašiajcho atėjimo dienas neįmanoma pasiekti visas 125 pakopas.
Todėl yra du skirtumai tarp visų kartų ir Mašijacho kartos:
1. Tik Mašijacho kartoje, ir ne jokioje kitoje, galima pasiekti visas 125 pakopas.
2. Visoje kartose „pakilimo sūnų“(bnei alija), t.y. tų, kurie nusipelnė pilno suvokimo ir „susiliejimo“ su Kūrėju, yra mažuma.


Ir pasakė išminčiai:
„Vieną žmogų iš tūkstančio radau“, nes tūkstantis įeina į „chederį“ (mokymo namus) ir tik vienas išeina į „šviesą“, t.y. į „susiliejimą“ ir „pilną suvokimą“.
Tačiau Mašijacho kartoje kiekvienas galės nusipelnyti „susiliejimo“ su Kūrėju ir „pilno suvokimo“. Kaip pasakė pranašas:
„Ir prisipildys žemė žinojimo apie Kūrėją“...
„Ir nebemokys draugas savo bičiulio ir brolis savo brolio, sakydami:
„Pažinkite Kūrėją“, nes visi žinos apie Mane (Kūrėją) nuo didelio iki mažo“.


Tačiau rabi Šimonas ir jo karta, t.y. Zohar autoriai (baalei aZohar), pilnai nusipelnė visų 125 pakopų, nors jie buvo ir prieš Mašijacho kartą.
Iš tikro apie rabi Šimoną ir apie jo mokinius išminčiai pasakė:
„Išminčius yra didesnis už pranašą“.
Ir todėl daug kartų Zohare yra pasakyta, kad nebus tokios kartos, kaip rabi Šimonas ir jo karta iki „Karaliaus Mašijacho“ atėjimo dienų.
Būtent todėl jie ir prašė šį „Didįjį Kūrinį“ – knygą Zohar, kuris „įrėžė“ tokį gilų pėdsaką visame pasaulyje.


Tai reiškia, kad visos Toros paslaptys, aprašytos šioje knygoje, pilnai apima visas 125 pakopas.
Todėl pasakyta Zohare, kad ši knyga „atsivers“ tik „dienų pabaigoje“, t.y. Mašiajacho atėjimo dienomis.
Kaip sakėme, jei skaitytojo „pakopos“ pilnai neatitinka autoriaus „pakopų“, skaitytojas negali pilnai suprasti autoriaus, nes nėra pas juos „bendro suvokimo“.


Ir kadangi Zohar autorių išmintis pilnai siekia visą 125 pakopų aukštį, todėl negalima jų suprasti, t.y. suprasti knygos Zohar, iki Mašijacho atėjimo dienų.
Tai reiškia, kad kartose, esančiose prieš „Mašijacho atėjimo kartą“ nėra „bendro suvokimo“ su „baalei aZohar“ (Zohar autoriais).
Todėl knyga Zohar ir negalėjo atsiverti kartose, buvusiose prieš Mašijacho atėjimo kartą.