kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה נו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                  „Cimcum bet“ dar vadinamas „Adam Kadmono n – h – j cimcumas“


                                                       56.


Taigi gerai išaiškintas „cimcum alef“, kuris buvo padarytas malchut indui, t.y. bchina dalet, kad nebūtų gaunama aukštutinė šviesa į šio indo vidų.

Taip pat paaiškinti masacho ir zivugo de aka su aukštutine šviesa aspektai, t.y. kaip masachas pakelia or chozer, kuris pasidaro naujais gavimo indais vietoj bchina dalet.

Ir taip pat paaiškintas masacho de guf kiekviename parcufe nuskaidrėjimo aspektas, kuris įvyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo.

Taigi paaiškinome keturių „Tanta“ aspektų kiekviename parcufo gufe išėjimą, masacho nuskaidrėjimo metu.

Taip pat, kaip šis nuskaidrėjimas pakelia masachą de guf į masacho de roš aspektą ir padaro jį tinkamą zivugui de aka su aukštutine šviesa.

Ir to dėka gimsta antras parcufas, viena pakopa žemesnis už ankstesnį.
Taip išeina trys pirmieji Adam Kadmon parcufai, vadinami: Galgalta, Ain Bet ir Sag, ir apsirengia vienas kitu.