kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

פתיחה לחכמת הקבלה נד  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                   


                                           

                                                          54.


Todėl naujo parcufo masachas nusileidžia į ankstesnio parcufo „chaze“ vietą, ir išveda ten zivug de aka dėka dešimt roš sfirot, iki aukštesnio parcufo pe.
Tačiau aukštesnio parcufo dešimt sfirot roš apatinis negali nei trupučio aprengti, nes jis išėjo iš viršutinio masacho de guf.
Ir paskui šis parcufas išveda dešimt sfirot „iš viršaus į apačią“, vadinamas dešimt guf sfirot su toch ir sof.
Ir šio naujo parcufo pakopa tęsiasi nuo aukštesnio parcufo pe žemyn ir tik iki jo tabūro, nes žemiau tabūro yra aukštesnio parcufo sijumo pabaigos, t.y. bchinos dalet vieta, o apatinis parcufas neturi jokios sąsąjos su šiuo aspektu.
Todėl šis naujas žemesnis parcufas vadinasi Adam Kadmono chochma, arba Ain Bet parcufas, ir jis privalo pasibaigti virš pirmo parcufo tabūro.


Taigi gerai išaiškinome, kad Ain Bet parcufo roš, toch, sof.
Tai reiškia, kad šis parcufas stovi žemiau pirmo Adam Kadmon parcufo pe, ir tęsiasi iki šio parcufo tabūro vietos.
Ir pirmo parcufo chaze vietoje yra Ain Bet parcufo roš, t.y. malchut amizdaveget, o pirmo parcufo tabūre yra Ain Bet parcufo sijum raglav, arba malchut amesajamet.