kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

פתיחה לחכמת הקבלה מט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

  


                                                   

                                                                49.


Taigi tie rešimot, kurie liko gufe po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami vardu „tagin“ (karūnos).
Ir tie rešimot, kurie liko po nekudot pakopų vadinami „otijot“ (raidėmis) arba „kelim“ (indais).


Tai reiškia,  kad tagin, t.y. rešimot nuo teamim šviesų, apgaubia otijot ir kelim, bei duoda jiems egzistenciją.
Taigi išaiškinome keturias šviesų rūšis, vadinamas:
teamim, nekudot, tagin ir otijot.


Tai reiškia, kad pirma pakopa, išeinanati penkiuose parcufuose: Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban vadinama: „teamim“.


Ir pakopos, išeinančios iš parcufo, kai jis jau pradėjo nuskaidrėti, kol nuskaidrėja visas iki galo, vadinamos: „nekudot“.


Rešimot, liekantys kiekvienoje pakopoje po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „tagin“.


Ir rešimot, liekantys nuo nekudot pakopų, po šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „otijot“ arba „kelim“.


Ir prisimink tai visuose penkiuose Adam Kadmon pasaulio parcufuose:
Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban.
Taigi visuose parcufuose yra nuskaidrėjimas ir visuose yra šios keturios šviesų rūšys.