kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פתיחה לחכמת הקבלה מו,מז  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

        


           


                                  Teamim, nekudot, tagin ir otijot (Tanta)

 

                                                              46.


Taigi paaiškinome or mekif ir or pnimi bitūšą, kai parcufas sukuria guf aspektą.
Tai reiškia, kad bitūšo dėka nuskaidrėja masachas de guf ir visos guf šviesos pakyla į viršų.
Tada masachas su jame pasilikusiais rešimo pakyla į pe de roš, ir ten atsinaujina naujas zivugas de aka.
Ir šis zivugas išveda naują pakopą, pagal tų rešimot avijutą.
Taigi dabar paaiškinsime keturias šviesų „Tanta“ rūšis, kurios atsiranda or mekif bitūšo ir masacho pakilimo į pe de roš, pasekoje.


                                                             47.


Taigi bitūšas nuskaidrina masachą nuo viso avijuto de gufo taip, kad masachas de guf susilygina su masachj de pe de roš.
Tai reiškia, kad šis formų sutapimas sujungia šiuos masachus į vieną, kurie įsijungia į naują zivugą.
Tačiau skaitosi, kad masachas nenuskaidrėja iš karto, bet pakopomis.


Ir pirmiausia masachas nuskaidrėja iš bchinos dalet į bchiną gimel, paskui iš bchinos gimel į bchiną bet, o paskui iš bchinos bet į bchiną alef ir galiausiai iš bchinos akef į bchiną šoreš.
Taigi masachas nuskaidrėja nuo viso avijuto aspekto ir pasidaro skaidrus, kaip masachas pe de roš.
Tačiau aukštutinė šviesa nenustoja šviesti nei akimirkai, todėl ji daro zivugą su masachu kiekvienoje nuskaidrėjimo pakopoje.


Ir kai nuskaidrėja bchina dalet ir pakyla į viršų visa keter pakopa, o masachas ateina į bchinos gimel avijutą, tada aukštutinė šviesa daro zivugą su pasilikusiu masache bchinos gimel avijutu.
Taigi išeina chochmos pakopos dešimt sfirot.


Kai masachas nuskaidrėja nuo bchinos gimel ir pakyla į viršų chochma pakopa, aukštutinė šviesa daro zivugą su bchina bet, ir išveda binos pakopos dešimt sfirot.


Kai masachas nuskaidrėja nuo bchinos bet, masache lieka tik bchinos alef avijutas, kuris daro su aukštutine šviesa zivugą ir išveda zeir anpin pakopos dešimt sfirot.


Ir kai nuskaidrėja nuo bchinos alef avijuto ir ši pakopa pakyla į viršų, aukštutinė šviesa daro zivugą su pasilikusiu ekrane šoreš avijutu, kuris išveda malchut pakopą.


Ir galiausiai kai masachas nuskaidrėja nuo šoreš avijuto ir malchut pakopa pakyla į viršų, skaitosi, kad masachas ir rešimot pakyla ir įsijungia į masachą de roš, naujo parcufo zivugui de aka.
Taigi tada išeina dešimt naujų sfirot, vadinamų pirmo parcufo „sūnumi” ir „palikuonimi”.


Taigi or mekif ir or pnimi bitūšas nuskaidrina pirmo Adam Kadmon pasaulio parcufo masachą de guf ir pakelia jį į jo roš.
Ir taip gimsta ir išeina antras Adam Kadmon parcufas – Ain Bet.
Tačiau tai neįvyksta iš karto, bet pakopomis, nes aukštutinė šviesa daro zivugą kiekvienoje iš keturių nuskaidrėjimo pakopų, tol kol susilygina su pe de roš.


Taigi paaiškinome keturias pirmo parcufo nuskaidrėjimo pakopas, kad išeitų parcufas Ain Bet.


Tuo pačiu būdu išeina trys nuskaidrėjimo pakopos, kai nuskaidrėja parcufas Ain Bet ir gimsta parcufas Sag.


Taigi yra dėsnis, kad masachas nenuskaidrėja iš karto, o tik pakopomis.
O aukštutinė šviesa nenutrūkstamai šviečia apatiniams, kiekvienoje pakopoje, nuskaidrėjant masachui, darydama zivugus de aka.