kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

פתיחה לחכמת הקבלה מב  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



                                                       42.


Taigi paaiškinome, kodėl pakopos nusileidžia viena žemiau kitos, parcufų vystymosi vienas iš kito metu.
Ir viskas vyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo, kuris kiekviename parcufe visada panaikina paskutinį avijuto rešimot aspektą.


Taip pat reikia žinoti, kad šiuose, pasilikusiuose masache po nuskaidrėjimo rešimot, visada yra du aspektai:
1. rešimo de avijut.
2. rešimot de itlabšut.


Pavyzdžiui kai nuskaidrėjo pirmo Adam Kadmon parcufo masach de guf sakėmė, kad pradingo pakutinis avijuto rešimo, t.y. bchina dalet, ir masache liko tik bchinos gimel avijutas.
Tačiau bchinos dalet rešimo yra sudarytas iš dviejų dalių, tai yra iš „itlabšut“ ir „avijut“.
Ir todėl po nuskaidrėjimo iš masacho dingsta tik bchinos dalet rešimo de avijut, tačiau bchinos dalet rešimo de itlabšuto pasilieka masache ir nedingsta.


Tai reiškia, kad rešimo de itlabšut rešimo yra žymiai „skaidresnė“ už rešimo de avijut, todėl ji neturi pakankamo avijuto zivugui su akštutine šviesa.
Taigi šis rešimo de itlabšuto nuskaidrėjimo metu pasilieka kiekviename parcufe.
O tai, kad sakėmė, kad nuskaidrėjimo metu visada dingsta iš parcufo paskutinis aspektas, tai liečia tik rešimo de avijut.