kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

פתיחה לחכמת הקבלה לז  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      37.


Taigi išaiškinome vienas žemiau kito parufim išėjimą, kurį sąlygojo or pnimi ir or makif bitūšas.

Tai reiškia, kad bitūšas nuskaidrina masachą de guf ir sugrąžina jį į pe de roš pe, kur masachas įsijungia į zivug de aka.
Ir zivugo dėka išveda naują dešimties sfirot pakopą, kuri skaitosi kaip ankstesnio parcufo „sūnus“.
Tokiu būdu iš keter parcufo išėjo Ain Bet parcufas, o iš Ain Bet išėjo Sag parcufas.
Ir taip pat visos kitos pakopos Nekudim ir A – B – J – A pasauliuose.


Tačiau dar reikia suprasti, kodėl parcufo Ain Bet dešimt sfirot išėjo tik iš bchina gimel, o ne iš bchina dalet?
Ir taip pat, kodėl parcufas Sag išėjo tik iš bchina bet ir t.t. ?
Taigi kiekvienas žemesnis parcufas yra vienu aspektu žemesnis, nei aukštesnis.
Ir kodėl neišėjo visi parcufai vienas iš kito lygiomis pakopomis?