kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

פתיחה לחכמת הקבלה כז  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

      


                                                          

                                                          27.


Taigi pradžioja išėjo pirmas pasaulio Adam Kadmon parcufas.
Tai reiškia, kad iškart po cimcum alefo, bchina alef atsiribojo būti aukštutinės šviesos gavimo indu.
Ir tada joje buvo įstatytas masachas.
Tačiau aukštutinė šviesa, kaip ir anksčiau, nusileido, kad apsirengti malchut indą, bet, esantis malchut inde masachas, sustabdė šią šviesą, ir grąžino ją atgal.


Ir dėl šio aka (smūgio) pakilo or chozer iki aukštutinės šviesos keter pakopos.
Taigi šis or chozer pasidarė drabužiu ir aukštutinės šviesos dešimties sfirot indų užuomazga, ir tai yra vadinama Adam Kadmon pasaulio pirmo parcufo roš.


Paskui ši roš malchut išsiplėtė savyje ir nusileido į naujas dešimt sfirot iš „viršaus į apačią“, t.y. taip buvo užbaigti ir guf kūno indai.
Tai reiškia, kad visas roš pakopos dydis apsirengė į dešimt guf sfirot.
Taip buvo užbaigtas pirmasis pasaulio Adam Kadmon parcufas, su roš ir guf.