kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

פתיחה לחכמת הקבלה יט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                      

                                                        19.


Taigi, kaip išaiškinome, trys pirmieji aspektai dar nesiskaito „indu“ (kli), ir tik „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) skaitosi „indu“ (kli).
 
Tai reiškia, kad trys pirmieji aspektai yra priežastys, sąlygojančios, kad būtų užbaigta „bchina dalet“.
Ir todėl „bchinoje dalet“ po jos užbaigimo „įsirašė“ visi keturi gavimo aspektų dydžiai.


Pirmiausia yra „pirmas aspektas“ (bchina alef), kuriame gavimo dydis yra „silpniausias“.
Toliau eina „antras aspektas“ (bchina bet), kuriame gavimo dydis jau truputį „grubesnis (storesnis)“, nei „bchinoje alef“.
Paskui eina „trečias aspektas“ (bchina gimel) su dar „grubesniu (storesniu)“, nei „bchinoje bet“.
gavimo dydžiu.
Ir paskutinis yra „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) – tai nuosava „bchina dalet“, kurioje noras gauti išpildytas pilna apimtimi.
Dar galima išskirti, kad šioje „bchinoje dalet“ yra įjugta visų keturių aspektų „šaknis“ (šoreš), kuris yra visų skaidriausias aspektas.


Taigi visi penki gavimo aspektai, įjungti į „bchiną dalet“, taip pat yra vadinami dešimties sfirot vardais.
Ir tai – keturi aspektai: chochma, bina, tiferet ir malchut, o šaknis vadinama keter.