kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי חנניא בן עקשיא אומר: רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל, לפיכך הרבה להם תורה ומצוות. מכות ג' – טז Rabi Chananja ben Akašja sako: panoro Kūrėjas apvalyti Izraelį, todėl padidino jiems Torą ir priedermes. (Talmud, Makot 3 – 16)

פתיחה לחכמת הקבלה ו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


                                            

                                                        6.


Ir šie keturi aspektai – tai dešimt sfirot, esančių kiekviename kūrinyje, paslaptis, kaip bendrai visuose keturiuose pasauliuose, taip ir kiekvienoje, net pačioje mažiausioje, realybės dalyje.
Taigi „pirmas aspektas“ („bchina alef“),vadinamas chochma, arba pasaulis Acilut.
„Antras aspektas“ („bchina bet“) – bina, arba pasaulis Brija.
„Trečias aspektas“ („bchina gimel“) – tiferet, arba pasaulis Jecira.
„Ketvirtas aspektas“ („bchina dalet“) – malchut, arba pasaulis Asija.


Paaiškinsime šiuos keturis aspektus, kaip jie atsispindi kiekvienoje sieloje.
Taigi, kai siela išeina iš Ein Sof Palaiminto ir nusileidžia į Acilut pasaulį, ji yra sielos „pirmas aspektas“ („bchina alef“).
Tai reiškia, kad ten dar negalima sielą pavadinti šiuo vardu – „siela“ (nešama), nes vardas „siela“ rodo į tai, kad jau joje yra skirtumas nuo Kūrėjo.
Ir šio skirtumo dėka „siela“ išėjo iš Ein Sof Palaiminto aspekto ir atėjo į kokį tai savo individualumą.
Tačiau kol dar nėra pas sielą „indo“ formos – pobūdžio, nėra nieko, kas sielą skirtų nuo Kūrėjo Esmės (Acmuto), kad sielą galima būtų pavadinti atskiru vardu.
Taigi indo „pirmas aspektas“(„bchina alef“) dar nėra visiškai atpažįstamas kaip „indas“, nes jis visas pilnai anuliuojasi šviesoje.
Ir apie tai pasakyta, kad pasaulis Acilut yra visiškas „dieviškumas“, paslaptyje:
„Jis (esmė),Jo gyvybingumas (šviesa) ir Jo indai yra viena.
Ir net kitų gyvūnų sielos, praeinančios pro Acilut pasaulį, skaitosi dar susiliejusios su Kūrėjo Esme (Acmuto).