kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות סדר הלימוד  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

    



Mokymosi tvarka


Pirmiausia mokinys turi mokytis „panim“, t.y. Ari žodžius,
išspausdintus puslapio viršuje, iki knygos pabaigos.
Ir nors, jei nieko nesupranta, jis turi tai pakartoti keletą kartų.
Paskui turi mokytis paaiškinimą „Vidinė šviesa“ („Or pnimi“),
ir pasistengti išmokti ir suprasti „panim“ (Ari žodžius) be paaiškinimų pagalbos.


Po to mokinys turi mokintis „Vidinę įžvalgą“ („Istaklut pnimit“),
taip kad suprastų ir prisimintų ją visą.
Po viso šito mokinys turi pabandyti atsakyti į klausimus.
Ir po to kai atsakys, jis turi pasižiūrėti atsakymą, ir taip atsakyti į visus klausimus.
Viską turi mokytis, gilintis ir kartoti keletą kartų, tol kol prisimins viską gerai,
t.y. pas jį bus viskas, kaip „sudėta į dėžutę“.


Reikia prisiminti kiekvieną žodį, esantį trečioje dalyje,
t.y. kokia prasme jis yra pavartotas pirmoje ir antroje dalyse,
kad netruktų jokios prasmės niuanso.
Ir blogiausia yra tai, kad mokinys visai nejaučia ką jis užmiršta,
t.y., arba tampa nesuprantamas visas dalykas,
arba mokinys „randa“ klaidingą paaiškinimą.
Ir suprantama, kad viena klaida paskui save sąlygoja dešimtį suklydimų,
taip kad mokinys susipainioja visiškai ir yra priverstas palikti mokymą.