kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנה האדם בעת שנולד, יש לו תכף בחינת נפש דקדושה, ולא נפש ממש, אלא בחינת אחורים של הנפש, שפירושו בחינה אחרונה שלה, המכונה, מפאת קטנותה, בשם נקודה. בעה''ס, הקדמה לספר Iš tikro žmogui gimus, jau yra pas jį „šventa siela“. Ne šventa siela būtent, o tik sielos „kita pusė“, t.y. „paskutinis“ sielos aspektas, dėl savo mažumo dar vadinamas „tašku“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


                                        

152.

Apie tai parašyta „Ec chaijim“, kad „klipot Acilut pasaulis stovi prieš šventumo pasaulį Briją,
o ne prieš Acilut pasaulį“.
Ir kaip yra paaiškinta,
kad iš šventumo Acilut pasaulio išeina tik ketvirta meilės Kūrėjui pakopa.
Todėl klipot jau išvis neturi ten valdymo,
nes jau žmogus persvėrė visą pasaulį į „nuopelnų pusę“.
Ir taip pat žmogus žino visus Kūrėjo veiksmus su visais kūriniais aspektu:
„Geras ir darantis gerumą ir blogiems, ir geriems“.


Tačiau iš Brija pasaulio išeina trečia meilės Kūrėjui pakopa,
kai žmogus dar nepersvėrė viso pasaulio,
ir todėl yra dar galimybė prisitvirtinti klipot.
Iš tikro šios klipot skaitosi Acilut klipot,
nes stovi prieš trečią pakopą,
kuri yra meilė Kūrėjui nepriklausanti nuo jokios priežasties,
o šis meilės aspektas yra Acilut pasaulio aspektas.



153.

Iš tikro gerai išaiškinome keturis šventumo A – B – J – A pasaulius,
ir keturis nešvarumo pasaulius,
stovinčius priešais atitinkamą šventumo pasaulį.
Tai reiškia, kad nešvarumo pasauliai yra tas trūkumas,
kuris yra atitinkamame šventumo pasaulyje.
Ir todėl jie vadinamu keturi klipot A – B – J – A pasauliai.