kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ואחר שכבר זכה באור הגדול ההוא הנק' אור הנשמה, אשר תרי"ג האברים שבפרצוף ההוא כבר מאירים כל אחד מהם באור שלם ובהיר המיוחד לו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Ir kai žmogus nusipelno šios didelės šviesos vadinamos nešama, tada visos 613 parcufo sudėtinės dalys (organai) šviečia kiekvienas savita ir skaidria šviesa. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




150.

Ir pagal jau paaiškintus du „Kūrėjo veido“ paslėpimo lygius žinok,
kad abu šie aspektai yra Asija pasaulis.

Kaip yra parašyta knygoje „Ec chajim“ (48 Vartai 3 d.):
„Pasaulis Asija didele dalimi yra blogas, ir net ta maža dalis gėrio, esančio jame,
taip pat yra sumaišyta su blogiu, taip kad sunku pažinti gėrį.“
Tai reiškia, kad iš paprasto „Kūrėjo veido“ paslėpimo pusės išeina didele dalimi blogis,
t.y. skausmai ir kentėjimai, kuriuos jaučia,
esantys šiame Kūrėjo valdymo aspekte.
Ir iš dvigubo „Kūrėjo veido“ paslėpimo išeina taip pat truputis gerumo,
sumaišyto su blogumu, tačiau gėrio visai negalima pažinti.


Ir pirmas „Kūrėjo veido“ atvėrimo aspektas yra Jeciros pasaulyje.
Kaip ir parašyta knygoje „Ec chajim“:
„Pasaulis Jecira yra per pusę geras ir per pusę blogas“.
Tai reiškia, kad žmogus pasiekia pirmą „Kūrėjo veido“ atvėrimo pakopą,
ir tai – meilės Kūrėjui, priklausančios nuo kokios priežasties pakopa,
dar vadinama „sugrįžimu iš baimės“.
Tada žmogus yra vadinamas „vidurinysis“,
ir jis – „per pusę kaltas“ (su nuodėmėmis),
ir „per pusę teisus“ (su nuopelnais).


Toliau eina Brija pasaulis.
Tai antra meilės Kūrėjui pakopa,
kuri taip pat priklauso nuo kokios tai priežasties,
nors čia jau nėra tarp Kūrėjo ir žmogaus jokio blogio ir žalos prisiminimo.
Ir taip pat trečia meilės pakopa,
t.y. pirma meilės, jau nepriklausančios nuo jokios priežasties pakopa.
Todėl parašyta knygoje „Ec chajim“:
„Pasaulis Brija didele dalimi yra geras, ir tik maža dalimi yra blogas, tačiau tas blogis nėra pažįstamas“.
Kaip aukščiau aiškinome baraitą,
kad jei „vidurinysis“ nusipelno „vienos priedermės“, jis persveria save į „nuopelnų pusę“.
Todėl tuo atžvilgiu. t.y. antru meiles aspektu. Brija pasaulis vadinamas „didele dalimi geras“.
Ir „truputis blogio, kuris nėra pažįstamas“, išplaukia iš trečio meilės,
nepriklausančios nuo priežasties, aspekto.
Iš tikro nors žmogus jau „persvėrė“ save į „nuopelnų pusę“,
bet dar „nepersvėrė“ viso pasaulio,
todėl dėl to „mažo blogio kiekio“ meilė Kūrėjui dar nėra absoliuti ir amžina.
Tačiau šis „mažas blogio kiekis“ nėra atpažįstamas ir jaučiamas,
nes žmogus „nemato“ jokio blogio ir žalos,
kaip savo, taip ir kitų atžvilgiu.


Ir ketvirta meilės Kūrėjui pakopa, t.y. meilė, nepriklausanti nuo jokios priežasties,
ji taip pat ir amžina – tai pasaulis Acilut.

Kaip parašyta knygoje „Ec chajim“:
„Pasaulyje Acilut nėra blogio iš vis“.
Apie tai parašyta: „Ten neapsigyvens blogis“.
Tai reiškia, kai žmogus persveria taip pat ir visą pasaulį į „nuopelnų pusę“,
tada meilė Kūrėjui tampa absoliuti ir amžina.
Ir jau niekada nebegali būti jokio „Kūrėjo veido“ paslėpimo,
todėl „Kūrėjo veidas“ žmogui yra atvertas visiškai ir amžinai.
Apie šią paslaptį parašyta:
„Jau nebesislėps daugiau nuo tavęs tavo Mokytojas, ir tavo akys pamatys Mokytoją“.
Ir žmogus jau žino visą Kūrėjo elgesį su kiekvienu žmogumi ir kūrinija tikru aspektu,
atsiveriančiu – Kūrėjo vardu:
„Geras ir darantis gerumą ir blogiems ir geriems“.