kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ועם כל המתבאר לעיל, תבין מה שנמצאים לפעמים בספרי הקבלה, כינויים וערכים הזרים מאד לרוח אנושי. בעה''ס, מהות חכמת הקבלה Dabar tampa aišku, kodėl kabalistinėje literatūroje mes galime sutikti „keistų“ ir „nepadorių“ pavadinimų. (Baal Sulamas „Kabalos išminties esmė“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

      


                                          

146.

Matome, kad „kabalos išmintis“ ir „atvira“ Tora yra tas pats.
Tačiau tuo metu, kai žmogus randasi „Kūrėjo veido“ paslėpime,
Kūrėjas slepiasi Toroje ir žmogus užsiima „atvira“ Tora.
Todėl žmogus nėra pasirengęs gauti jokio švytėjimo iš Jeciros pasaulio Toros,
ir tuo labiau iš aukštesnių pasaulių.
Tačiau kai žmogus nusipelno „Kūrėjo veido“ atvėrimo,
tada jis pradeda užsiiminėti „kabalos išmintimi“.
Ir tada „atviros“ Toros „drabužiai“ patys išsityrina žmogui,
o Tora pasidaro žmogui, Jeciros pasaulio Tora,
kuri vadinasi „kabalos išmintimi“.
Iš tikro net, jei žmogus nusipelno Acilut pasaulio Toros,
tai nereiškia, kad „pasikeičia“ Toros raidės (chas ve šalom – neduok dieve).
Tačiau tie patys „atviros“ Toros drabužiai išsityrina žmogui ir pasidaro labai „skaidrūs“.
Ir tai paslaptis:
„Jau nebesislėps daugiau nuo tavęs po sparnais tavo Mokytojas, ir tavo akys pamatys Mokytoją“.
Tada pasidaro:
„Jis (esmė) Jo Gyvybingumas (išeinanti šviesa) ir indai (gaunantys šią šviesą) – viena“.