kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה נבין מה שדרשו חז"ל, שחזר יעקב אע"ה על פכין קטנים, שבאמת פלא הוא, בעת כזאת שראה את עשיו בא עליו להורגו. בעה''ס, אחור וקדם צרתני Reikia suprasti, ką paaiškino išminčiai, kad Jakovas sugrįžo pasiimti „mažų ąsotėlių“. Iš tikro labai keista, tuo metu, kai Jakovas pamatė, kad ateina Ezavas nužudyti jo ir jo artimųjų. (Baal Sulamas „Iš priekio ir iš užpakalio apglėbei mane“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

      


                                          

146.

Matome, kad „kabalos išmintis“ ir „atvira“ Tora yra tas pats.
Tačiau tuo metu, kai žmogus randasi „Kūrėjo veido“ paslėpime,
Kūrėjas slepiasi Toroje ir žmogus užsiima „atvira“ Tora.
Todėl žmogus nėra pasirengęs gauti jokio švytėjimo iš Jeciros pasaulio Toros,
ir tuo labiau iš aukštesnių pasaulių.
Tačiau kai žmogus nusipelno „Kūrėjo veido“ atvėrimo,
tada jis pradeda užsiiminėti „kabalos išmintimi“.
Ir tada „atviros“ Toros „drabužiai“ patys išsityrina žmogui,
o Tora pasidaro žmogui, Jeciros pasaulio Tora,
kuri vadinasi „kabalos išmintimi“.
Iš tikro net, jei žmogus nusipelno Acilut pasaulio Toros,
tai nereiškia, kad „pasikeičia“ Toros raidės (chas ve šalom – neduok dieve).
Tačiau tie patys „atviros“ Toros drabužiai išsityrina žmogui ir pasidaro labai „skaidrūs“.
Ir tai paslaptis:
„Jau nebesislėps daugiau nuo tavęs po sparnais tavo Mokytojas, ir tavo akys pamatys Mokytoją“.
Tada pasidaro:
„Jis (esmė) Jo Gyvybingumas (išeinanti šviesa) ir indai (gaunantys šią šviesą) – viena“.