kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות קכד  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

         


                                             

                                                        124.


Tačiau reikia žinoti, kad šios baraitoje paminėtos „viduriniųjų“, „nusidėjėlių“ ir „teisuolio“ savybės nenurodo į atskirus žmones.

Tai reiškia, kad šios trys savybės yra pas kiekvieną  žmogų pasaulyje.
Todėl kiekviename žmoguje galime išskirti tris savybes pagal Kūrėjo valdymo suvokimą.


Ir, jei žmogus randasi Kūrėjo veido paslėpime, t.y. jei dar nenusipelnė net „sugrįžimo iš baimės“, tada kiekvienas žmogus priklauso „nusidėjėlių savybei“.


Tačiau, jei nusipelno „sugrįžimo iš baimės“, žmogus jau priklauso „viduriniųjų savybei“.


Ir jei žmogus nusipelno „sugrįžimo iš meilės“, t.y. ketvirtos, „amžinos meilės“ savybės, tada jis skaitosi „absoliutus teisuolis“.


Todėl baraita nesako paprastai „vidurinieji“ ir „teisuoliai“, bet „viduriniųjų savybės“ ir „nusidėjėlių savybės“.