kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות קכג  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                           123.


Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad tarp šių dalykų nėra jokio ryšio.
Todėl, jei Talmudas nori įrodyti, kad žmogus privalo pergyventi kartu su bendruomene, kodėl paskui reikia kalbėti ir išskirti „viduriniųjų“ savybę iš „nusidėjėlių“ savybės?
Ir dar, kodėl būtent pabrėžiama – „viduriniųjų savybė“ ir „nusidėjėlių savybė“?
Kodėl nesako paprastai „vidurinieji“ ir „nusidėjėliai“?
Ką šioje vietoje reiškia pasakymas „savybės“?


Ir iš kur aišku, kad šioje vietoje pranašas Ješaja kalba, apie nuodėmę, jei žmogus nepergyvena kartu su bendruomene?
Ir galiausiai, mes čia nematome jokios bausmės „nusidėjėlių“ savybei, bet parašyta „teisuolis pražuvo, ir joks žmogus neatkreipė dėmesio“.
Iš tikro, jei prasižengė „nusidėjėliai“, kodėl už tai turi būti nubaustas teisuolis?
Ir koks skirtumas nusidėjėliams, ar teisuolis pražus, ar ne?