kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • דוקא בזמן שאדם אינו מרגיש שיש לו דרישה ומשיכה לרוחניות, שאז הוא נמצה במצב של ההסתרה הגדולה ביותר, אזי האדם צריך לקבל על עצמו עול מלכות שמים. רב ברוך אשלג על ענין קידוש לבנה. Kai žmogus visai nejaučia poreikio dvasingumui, tada jis randasi didžiausioje Kūrėjo paslėpimo būsenoje, būtent tada žmogus turi priimti sau „Dangaus karalystės jungą“. (Ravas Baruchas Ašlagas apie mėnesio pašventinimą).

שלבי הסולם סביבה כגורם  

Šlavei aSulam „Aplinkos svarba“

ravas Baruchas Ašlagas הרב ברוך שלום הלוי אשלג

 
 
 

Uždaryti užduotį



(Ištraukos)


Yra žinoma, kad žmogus daugeliu atvejų randasi tarp žmonių,
kurie neina Tiesos (Toros) keliu.
Todėl šių žmonių mintys yra priešingos žmonių,
einančių Tiesos keliu, minčių.


Ir kadangi žmonių mintys „susimaišo“,
todėl neigiančių dvasinį kelią mintys „įeina“ į žmonių, norinčių eiti Tiesos keliu, mintis.
Todėl nėra kito patarimo,
tik išsirinkti tinkamą aplinką (knygas,mokytoją,draugus).
Tai reiškia, kad neturi būti jokių diskusijų, ginčų dvasiniais klausimais.


Viskas turi apsiriboti tik „kasdieniniais“, materialiais klausimais,
tada mintys „nesusimaišys“ dvasiniame lygyje.
Ir jeigu žmogus randasi tarp religinių žmonių(neinančių Toros keliu) ir pradeda ginčytis ir įrodinėti savo tiesas, „svetimos mintys“ įeina į galvą,
ir žmogus jau negali atskirti Tiesos ir priima kitų kaip savo mintis.


Kas liečia dvasinį darbą ir dvasines mintis, žmogus turi atsiriboti nuo pašalinių.
Iš tikro Tiesos kelias reikalauja mintyse niekada nesutikti su aplinkine nuomone.
Tai yra todėl, kad pasaulis eina žinojimo ir egoizmo principu,
o Toros kelias – tikėjimas ir sąlygojimas (malonią dvasią Kūrėjui).


Šventasis Zoharas rašo:
„Jei žmogus gyvena mieste, kur gyvena netinkami žmonės,
trukdantys jam laikytis Toros, žmogus tada turi pakeisti aplinką,
„išrauti“ save iš ten, ir „pasodinti“ į gerų žmonių, besilaikančių Toros ir priedermių vietą“.


Tora vadina žmogų עץ – ec, „medžiu“, o Toros priedermės panašios į „medžio vaisius“.
Parašyta Toroje (Dvarim 20):
„Jei sužinosi, kad šie vaisiai nevalgomi, sunaikink ir iškirsk juos.
„Sunaikink“ – šiame pasaulyje, „iškirsk“ – iš pasaulio, kuris ateis.“