kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות פט  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                   

89.

Taip pat dabar yra suprantama, kaip gi galima nusipelnyti Kūrėjo meilės pakopos.
Klausėme, kaip gi galima nusipelnyti netgi pirmą meilės pakopą,
t.y. meilės, priklausančios nuo kokios priežasties, pakopą,
kai užmokestis už priedermę tik „pasaulyje, kuris ateis“?
Ir dabar tampa aišku, kad žmogui nereikia konkrečiai gauti užmokesti už priedermę būtent dabar savo gyvenime.
Todėl pabrėžė išminčiai, kad „savo pasaulį „pamatysi“ savo gyvenime“,
o gausi pasaulyje, kuris ateis“.


Tačiau žmogus būtinai privalo visiškai ir absoliučiai tiksliai „pamatyti“, „sužinoti“ ir „pajusti“ ateityje laukiantį užmokestį, dar gyvendamas mūsų pasaulyje.
Ir visą tai žmogus nusipelno pamatyti iš nuostabaus suvokimo,
t.y. „akių atvėrimo šventojoje Toroje“.
Iš tikro tada žmogus ir nusipelno pirmos meilės pakopos,
t.y. meilės, priklausančios nuo priežasties.
Tai ir yra pirmasis „išėjimas“ iš „Kūrėjo veido“ paslėpimo,
ir įėjimas į „Kūrėjo veido“, t.y. gerumo atvėrimą.
Ir šis „matymas“ įgalina žmogų tinkamai vykdyti visą Torą ir priedermes,
taip kad „paliudija jam Žinantis paslaptis,
kad žmogus jau nesugrįš prie savo kvailystės“.