kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                                          62.


Ir taip pat vadinasi „vidurinis“.
Iš tikro, kai žmogus nusipelnė „sugrįžimo iš baimės“,
jis tapo pasiruošęs tikro užsiėmimo Tora ir priedermėmis dėka nusipelnyti „sugrįžimo iš meilės“.
Ir tada gali nusipelnyti pakopos „absoliutus teisuolis“.
Išeina, kad dabar žmogus randasi „viduryje“ tarp baimės ir meilės,
ir todėl vadinasi „vidurinis“.
Tačiau prieš tai nebuvo visai net pasiruošęs šiam „sugrįžimui iš meilės“.



                                                                         63.


Todėl gerai išaiškėja pirma Kūrėjo veido atvėrimo pakopa,
t.y. Kūrėjo valdymas „užmokesčiu ir bausme“,
kai „paliudija Žinantis paslaptis,
kad žmogus jau nesugrįš prie savo kvailystės (nuodėmės)“.
Ir tai vadinasi „sugrįžimas iš baimės“,
nes tyčiniai nusikaltimai virsta „klaidomis“.
Ir taip pat žmogus vadinasi „nevisiškas teisuolis“, arba „vidurinis“.