kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



Pasaulių pakilimų analizė

155.

Pagrindinis skirtumas tarp Adam Kadmon ir Acilut pasaulių parcufų yra tas,
kad A’’K parcufai yra cimcum alef aspekto.

Todėl kiekvienoje A’’K pakopoje yra pilnos 10 sfirot, ir jose yra vienas kli, t. y. malchut,
o pirmos 9 sfirot skaitosi tik kaip šviesos.


Tačiau Acilut pasaulio parcufai yra cimcum bet aspekto, apie šią paslaptį parašyta:
„Tą dieną sukūrus Kūrėjui ( Havaja Elokim) dangų ir žemę” (Berešit 2 – 4).
Tai reiškia, kad Kūrėjas sujungė rachamin (gailestingumą) su teismu (din),
kaip aprašyta 59 sk.


Iš tikro din (teismo) savybė – malchut pakilo ir susijungė su bina – rachamim (gailestingumo) savybe, ir pradėjo veikti kartu.
Ir to dėka pasidarė naujas aukštutinės šviesos sijum binos vietoje.
Todėl malchut amesajemet, užbaigianti gufą,
pakilo į bina de guf, kuri yra tiferet, t.y. į chaze.


Tai reiškia, kad malchut amizdaveget, esanti pe de roš,
pakilo į bina de roš, vadinamą nikvei einajim, kaip aprašyta 61 sk.
Ir to dėka sumažėjo parcufų aukštis (šijur koma) iki g’‘e.


Tai reiškia, kad keter ir chochma indai yra vak bli roš aukščio,
bei nefeš ir ruach šviesos.
Todėl pakopoje trūksta achap,
t. y. binos ir zon indų bei nešama, chaja ir jechida šviesų.