kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובזה תבין הכתוב, ברוב עם הדרת מלך, כי ערך הרוממות בא מן הסביבה בב' תנאים: א. במדת ההערכה של הסביבה. ב. במדת גדלה של הסביבה, וע"כ ברוב עם הדרת מלך.בעה''ס, מאמר לסיום הזוהר Dabar tampa aiškus parašymas: „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“ (Mišlei 14 – 28). Tai reiškia, kad Karaliaus (Kūrėjo) išaukštinimas ateina iš aplinkos dviem keliais:Tiek, kiek aplinka vertina Karalių; Pagal aplinkos didumą, t.y. žmonių gausumą, todėl „Karaliaus šlovė yra žmonių daugumoje“. (Baal Sulamas „Straipsnis Zoharo užbaigimui“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                    

                                                             37.


Ir kas liečia trečią klausimą, t.y. baimę, kad ko nors „nepraleistum“,
tai čia nėra baimės išvis.

Tai reiškia, kad nukrypimas nuo Kūrėjo kelio (neduok dieve),
kuris būdavo seniau, įvyko dėl dviejų priežasčių:
Pirma dėl nesilaikymo Kūrėjo draudimo ir atvėrimo dalykų,
kuriuos draudžiama atskleisti.
Ir antra, kad suprato kabalos žodžius „išorine“ materialia prasme,
tuo nusižengdami draudimui „nedaryk sau jokio stabo ir jokio atvaizdo“.


Todėl iš tikro buvo „tvirtovės siena“ aplink šią išmintį iki šių dienų,
ir daugelis, pradėję mokytis, negalėjo tęsti toliau dėl supratimo trūkumo,
t.y. dėl „materialių savokų“, apibūdinančių dvasinius dalykus, neteisingo supratimo.


Iš tikro knygoje „Veidas šviečia, veidas paaiškina“ stengiausi paaiškinti didžiąją Ari knygą „Ec chajim“.
Tai reiškia, kad aš dvasinius įstatymus ir sąvokas „išvilkau“ iš materialaus apvalkalo,
ir paaiškinau juos virš „vietos ir virš laiko“.
Todėl dabar, kiekvienas besimokantis gali suprasti dvasinius dalykus aiškiu ir paprastu suvokimu, kaip yra suprantamas Talmudas su Raši komentarais.