kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

    


                                             

                                                                    36.


Iš „Tikunei Zohar“ aišku, kad yra priesaika nesužadinti pasaulyje gerumo ir meilės šviesos,
kol Izraelio veiksmai Toroje ir priedermėse bus ne dėl užmokesčio,
o tik kad suteikti malonią dvasią Kūrėjui.

Ir tai priesaikos:
„Prisaikdinu jus, Jeruzalės dukterys“, paslaptis.
Todėl tremties (galuto), kurią mes kenčiame, ilgumas yra tik tam,
kad nusipelnytumėme užsiėmimų Tora ir priedermėmis „lišma“.

Ir jei tik nusipelnysime šito, iškart susižadins meilės ir gerumo šviesa,
apie kurios paslaptį parašyta:
„Ir nusileido ant jo išminties (chochmos) ir proto (binos) dvasia“ (Ješaja 11 – 2),
tada nusipelnysime visiško išsivadavimo.


Kaip paaiškinta, kad visas Izraelis gali ateiti prie šito didelio tyrumo tik kabalos mokymosi dėka.
Todėl tai pats lengviausias kelias,
kuris tinka visiems, net vidutinių (ar mažų) gabumų žmonėms.
Tada kai vien tik užsiėmimu atvira Tora to gali nusipelnyti tik ypatingos, išskirtinių gabumų asmenybės, ir tik didelių pastangų dėka.
Tačiau tai netinka masėms, kaip paaiškinta aukščiau.
Ir taip išaiškėja ketvirto ir penkto klausimo,
kuriuos klausėme pradžioje, tuštumas.