kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmint

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



63.


Tačiau galima paklausti, juk tarp šių dviejų parcufų yra didelis atstumas iš avijuto pusės?
Tai reiškia, kad Nekudot de Sag išėjo iš bchinos bet avijuto,
ir jame nėra nieko iš bchinos dalet avijuto?


Taip pat, nors tai ir zeir anpin (z’’a) pakopa, tačiau ji visai nepanaši į z’’a pakopą,
esančią žemiau A’’K tabūro, nes ten yra bchinos dalet z’’a?
Ir tarp šių pakopų yra didelis skirtumas?


Atsakymas.
Kai parcufas yra apsirengęs šviesa,
jame visai nėra atpažįstamas (jaučiamas) avijutas.
Ir tik po šviesos išėjimo yra avijutas yra atpažįstamas parcufe.
Todėl, kai pasirodė Nekudot de Sag parcufas su z’’a pakopa,
jis nusileido ir apsirengė z’’a, esančio žemiau tabūro, pakopa.
Ir tada bchina bet su bchina dalet susimaišė viena su kita ir sąlygojo cimcum bet.
Todėl šiame parcufe binos guf vietoje atsirado naujas sijūmas.
Ir tai sąlygojo zivugo vietos pasikeitimą,
t.y. pe de roš pasidarė nikvei einajim vietoje.


64.


Matome, kad malchut susijungimo su bina šaltinis, vadinamas cimcum bet,
įvyko tik žemiau A‘‘K tabūro, parcufo nekudot deSag nusileidimo žemiau tabūro dėka.
Todėl negalėjo dešimties sfirot Nekudim pakopa,
išėjusi iš cimcum bet, pasirodyti virš A‘‘K tabūro.


Tai yra todėl, kad jokia jėga ir joks valdymas negali pasireikšti aukščiau savo išėjimo šaltinio.
Ir todėl, kad cimcum bet pasireiškimas prasideda žemiau tabūro,
taip pat ir Nekudim pakopa turi nusileisti ten.