kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמת פי חכם  

Įvadas į „Pi chacham“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį


 


7.

 

Įrodėme, kad Kūrėjas ir Tora yra viena”,

taip pat įrodėme, kad Tora ir Izraelis yra viena”,

todėl yra aišku, kad:

Tora, Kūrėjas ir Izraelis yra viena”.

Iš visko, kas pasakyta išaiškėja, kad Toroje yra dvi dalys.

 

Pirma dalis –  tai Tora ir priedermės, atvira visiems.

Ir tai –  priedermių vykdymas bei Toros mokymas 613 patarimų” aspektu..

Iš tikro šis praktinis vykdymas, turi savybę (sgula) „išgryninti“ ir „ištyrinti“ kūną,

bei „padidinti“ sielos poreikių reikšmę, taip,

kad siela būtų verta gauti „Gyvojo Karaliaus veido šviesą“.

Kokia buvo siela savo „šaknyje“ iki „sumažėjimo“, ir „atėjimo“ į „žemą“ kūną, „žemame“ pasaulyje.

 

Antra dalis –  tai priedermių vykdymas ir Toros mokymas „613 užstatų aspektu“.

Ir tai Kūrėjo vardų pasiekimo – suvokimo aspektas, bei visas sielų užmokestis.

Ir antros dalies santykis su pirma dalimi yra,

kaip skirtumas tarp dangaus ir žemės.

Tai reiškia, kad pirma dalis yra tik „pasiruošimo“ aspektas,

 o antra dalis tai –  esmė ir galutinis kūrinijos tikslas.

 

Todėl dabar išaiškėja išminčių teiginys:

„Nors žmogus yra uolesnis atviros Toros vykdyme ir „geruose darbuose“ už kitus,

bet jei jis nesimokė Toros paslapčių bei „išminties apie tiesą“,

jis privalo dar kartą „persikūnyti“ ir ateiti į šį „materialų“ pasaulį.

 

Tačiau, iškyla klausimas:

Kuo šis „išminties apie tiesą“, t.y. Toros paslapčių, lygis skiriasi nuo kitų Toros lygių?

Juk niekur nerandame parašyta,

kad žmogus būtų įpareigotas užsiiminėti visais kitais Toros lygiais.

Iš tikro net atvirkščiai, daugelyje vietų parašyta:

 „Nesvarbu ar vienas daugiau mokosi, už kitą, svarbu,

kad tik kiekvienas nukreiptų širdį į Dangų“.

Ir dar: „Svarbu ne (mokymas) komentarai, bet veiksmas“?!