kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

השלום בעולם  

Taika Pasaulyje

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




12. (1)


Žmogaus ypatingumo ir išskirtinumo ypatybė, kaip pagrindinis individo ir visuomenės vystymosi faktorius


Dabar pabandykime suprasti tą gyvenimo būdą,
kurį žmonija galiausiai priims,
kai pasaulyje įsivyraus taika.
Iš tikro pažvelkime, kaip šis potencialas gali individui ir taip pat visai visuomenei sąlygoti laimingą gyvenimą.
Taip pat supraskime tą mumyse egzistuojantį pasiruošimą,
kuris įgalina žmoniją galiausiai „užsikrauti“ ant savęs šias ypatingas naujo gyvenimo sąlygas.


Jau sakėme, kad žmogus dėl savo ypatingumo ir išskirtinumo savo malonumui yra pasirengęs „praryti“ visą pasaulį.
Ir šio noro „šaknis“ žmonėms – „šakoms“ tiesiogiai išplaukia iš mūsų Vienintelio, Ypatingo ir Palaiminto Kūrėjo.
Tačiau čia iškyla klausimas, kaip gali ši ypatingumo savybė pas mus pasireikšti tokia sugadinta forma, kuri yra viso kenkimo ir sugriovimo pasaulyje šaltinis?
Kitaip sakant, kaip iš visko „statymo“ šaltinio gali išeiti visko „griovimo“ šaltinis?


Iš tikro ypatingumo ir išskirtinumo savybėje yra dvi monetos „pusės“.
Ir jei mes į tai žiūrėsime iš vienos monetos „pusės“,
t.y. iš aukštutinės formų sutapimo su Vieninteliu ir Ypatingu Kūrėju pusės,
pamatysime, kad ši „pusė“ veikia tik su „sąlygojimo artimui“ intencija.
Tai reiškia, kad Kūrėjo esmė – vien tik sąlygojimas ir Jame visiškai nėra jokios gavimo „formos“.
Juk Kūrėjui nieko netrūksta ir Jis nieko neturi gauti iš sukurtos kūrinijos.
Todėl iš Kūrėjo išeinantis ypatingumas, privalo mums pasireikšti, tik „sąlygojimo artimui“ ir jokiu būdu ne „noru gauti sau“ forma.


Tačiau iš kitos tos pačios monetos „pusės“, t.y. iš tos pusės,
kuri faktiškai veikia mumyse,
mes pamatysime visiškai priešingą veikimą.
Ir mumyse šis ypatingumas veikia tik noro „gauti sau“ forma,
kaip pavyzdžiui noras būti pačiu ypatingiausiu ir vieninteliu turtuoliu pasaulyje ir pan...
Todėl šios dvi monetos „pusės“ – tai du skirtingi poliai nutolę vienas nuo kito,
kaip rytai nuo vakarų.
Dabar galime atsakyti, kaip tas ypatingumas, išplaukiantis iš Ypatingo Kūrėjo,
kuris yra visko „statymo“ šaltinis, mumyse virsta, visko „griovimo“ šaltiniu.
Taip yra todėl, kad mes šį „brangų indą“ naudojame priešingiems tikslams,
t.y. tik „gavimui sau“.