kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

שערי קדושה חלק ב שער ח  

Šventumo vartai Antra dalis. Aštuntieji vartai

ravas Chaimas Vitalis

 
 
 

Uždaryti užduotį




Atgailos (tšuva, sugrįžimo) vartai


Nėra tokios nuodėmės, net Kūrėjo neigimas, kurie atsilaikytų prieš atgailą (tšuva, sugrįžimą), net jei „tšuva“ yra padaroma mirties valandą.


Iš tikro yra kelios „apsivalymo“, t.y. išsityrinimo rūšys:
1. Jei žmogus prasižengė „lengvom“ priedermėm „daryk“,
tada padaro „tšuva“ ir nejuda iš vietos (nepasitaukia nuo Kūrėjo),
kol jam nėra atleidžiama.


2. Jei žmogus prasižengė „lengvom“ priedermėm „nedaryk“,
jį ištyrina „tšuva“ ir Jom Kipurim.


3. Jei žmogus prasižengė „sunkiai“ priedermei, jį ištyrina,
t.y. jis yra baudžiamas „karet“ – sielos „atkirtimu“,
arba mirtimi iš Dangaus pusės.


4. Jei žmogus prasižengė „sunkiai“ priedermėms „daryk“ ir „nedaryk“,
jį ištyrina, tada, kai jis yra baudžiamas „Beit din“, t.y. teismo nuosprendžiu mirtimi.


5. Jei žmogus keikė Kūrėją, ar prasižengė labai sunkiai,
jis „nusileidžia“ į gehinomą (pragarą) ir daugiau nebepakyla iš ten.
Taip pat žmogus „neprisikelia iš numirusių“.


„Tšuva“ (atgaila) ištyrina nuodėmes tik tada, jei vėl nesugrįžtama prie savo nusikaltimų antrą kartą.
Tai reiškia, jei žmogus padaro „tšuva“ iš meilės ar iš bausmės „baimės“,
jis išrauna nuodėmę iš pagrindų.
Tačiau, jei žmogus padaro „tšuva“ todėl, kad jam atėjo kentėjimai, nuodėmė neišgydoma pilnai ir žmogus skaitosi „pažeistas“.
„Tšuva“ reikalauja prisipažinimo žodžiu.
Prisipažinimo tekstas –„Tachanun“, pagal Talmudo traktatą „Joma“, yra visuose siduruose.