kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

זהר בראשית ערבובין בישין  

Zohar „Blogio priemaišos“

rabi Šimonas bar Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                                (Ištraukos)


„Ir pašaukė Kūrėjas žmogų ir paklausė jo איכה (ajeka) kur tu?“ (Berešit 3 – 9).
Iš tikro Kūrėjas davė užuominą Pirmam Adamui (žmogui),
kad Šventykla ateityje bus sugriauta ir apverks ją žodžiu איכה („Eicha“ - „Rauda“).
(„Ajeka“ - „Kur tu“ atitinka raides „Eicha“ - „Rauda“).
Taip pat parašyta:

„Kaip איכה (eicha) kaip sėdi vienišas šlovingas miestas“ (Eicha 1 – 1).


אי כה sudaryta iš žodžių: אי (ei) „kur“ ir כה „Ko“, tai Šchinos vardas.
Kada Šchina tvyrojo Šventykloje.


אי reiškia – איה (aje) kur?
Taip pat parašyta:
„Kur אי (ei) Hevelis (Abelis) tavo brolis“( Berešit 4 – 9).
Todėl po Šventyklos sugriovimo paklausė:
אי כה – „kur yra Šchina“, vadinama כה „Ko“.


Tačiau ateityje pašalins Kūrėjas visas blogio priemaišas (rūšis) iš pasaulio,
kaip parašyta:
„Ir praryta mirtis amžiams“ (Ješajahu 25).
Tai reiškia, kad „mirtis“ yra viso blogio šaknis.
Ir kai dings „mirtis“, dings ir „blogis“.
Tada viskas sugrįš į savo vietas,
kaip buvo prieš Pirmo Adamo nuodėmę.


Iš tikro nuo pirmos nuodėmės ir prasidėjo „mirtis“ ir visos blogio rūšys pasaulyje.
Apie tą laiką parašyta:
„Tą dieną bus Kūrėjas vienas ir Jo Vardas vienas“ (Zacharija 14).