kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • דוקא בזמן שאדם אינו מרגיש שיש לו דרישה ומשיכה לרוחניות, שאז הוא נמצה במצב של ההסתרה הגדולה ביותר, אזי האדם צריך לקבל על עצמו עול מלכות שמים. רב ברוך אשלג על ענין קידוש לבנה. Kai žmogus visai nejaučia poreikio dvasingumui, tada jis randasi didžiausioje Kūrėjo paslėpimo būsenoje, būtent tada žmogus turi priimti sau „Dangaus karalystės jungą“. (Ravas Baruchas Ašlagas apie mėnesio pašventinimą).

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא 

Zohar „Ravo Hemnuna Saba raidės“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                     (Ištraukos)


                                                        Zohar


Įėjo raidė ז „Zajin“ ir pasakė:
„Pasaulio Viešpatie, gerai Tau manimi sukurti pasaulį,
nes manimi saugos Tavo sūnūs Šabatą.

Parašyta:
„Saugok זכור (zachor) Šabato dieną,
kad padarytum ją šventa“.

Atsakė jai Kūrėjas:
„Nesukursiu tavimi pasaulio,
nes tavyje yra „karas“,
t.y. „aštrus kalavijas“ ir „ietis“,
kuriais kovojama kare.

Todėl jie ir vadinasi „zajin” – „karo įrankiai”.
Tu kaip raidė „Nun“,
su kuria nesukūriau pasaulio,
nes yra joje „kritimas“.

Iškart nuėjo į šalį.


                                            Sulam           Jehuda Ašlagas


„Zajin“ raidės struktūros paslaptis:
Raidė ו (vav) su ant viršaus uždėta raide י (jud).

Apie tai pasakyta:
„Garbinga žmona (אשת חייל ešet chail) yra vyro karūna“ (Mišlei 12).
Čia „moteriškas” aspektas įsijungia į „vyrišką” pasaulį,
ir pasidaro karūna ant galvos.

Tai paslaptis:
„Prisimink Šabato dieną,
kad padarytum ją šventa“ (Šmot 20 – 8).


Todėl „Zajin“ teigė:
„Ši šviesa yra labai didelė ir šventa,
be to, tai šabatinio poilsio paslaptis,
ir to dėka yra panaikinamos visos klipot.
Todėl aš verta to, kad pasaulis būtų sukurtas pagal mano savybę“.
Atsakė jai Kūrėjas,
kad visas jos privalumas, tik įsijungimo į „vyriškumą”,
ir pakilimo į aukštesnį pasaulį dėka,
bet ne savo vietoje, apačioje.

Todėl negali būti pilnas ištaisymas per 6000 pasaulio egzistencijos metų.
Tai reiškia, kad „ne šventinėmis dienomis”,
kai yra sugrįžtama iš šventumo į savo vietą,
raidė virsta „ginklų” aspektu,
todėl iš šios raidės išplaukia visas karas su „sitra achra”.

Todėl ne šventinėmis dienomis kiekvienas turi kovoti ir nugalėti sitra achrą,
tik taip galima nusipelnyti Karaliaus dukters – „Šabato”.
Išeina, kad per 6000 metų Šabato švytėjimo nepakanka,
kad būtų galima pilnai panaikinti visas klipot.
Todėl paprastos dienos vis „sugrįžta” ir „apsupa” Šabatą,
iki „Gautinio ištaisymo”.

Ir tik po „Galutinio ištaisymo” bus vien tik Šabato diena,
ir „poilsis” visiems pasauliams.

Todėl ir pasakė Kūrėjas:
„Nesukursiu tavimi pasaulio, nes tavyje yra „karas”,
t.y. „aštrus kalavijas” ir „ietis”,
kuriais yra kovojama kare“.
Ir kol kas raidės švytėjimas dar nėra tobulas,
o nusipelnyti tobulumo galima tik kovoje su „sitra achra”.