kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא  

Zohar „Ravo Hemnuna Saba raidės“ 18

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                       (Ištraukos)


                                                   Zohar


Sukūrė Kūrėjas auštutines raides didelėmis (užuomina į biną, aukštutinį pasaulį), o apatines raides mažomis (užuomina į malchut, apatinį pasaulį).
Todėl parašyta: ב ב „Bet“, „Bet“ tai yra: בראשית ברא „pirmiausia sukūrė“ (Berešit 1 – 1),
ir א א „Alef“, „Alef“ tai yra: אלהים את „Kūrėjas, „et“ (galininko prielinksnis).
Kur pirmos „Alef“ ir „Bet“ yra „viršutinės“ raidės (iš bina),
o antros „Alef“ ir „Bet“ yra „apatinės“ raidės, iš malchut.
Ir visos raidės yra vienybėje, ir viršutinės, ir apatinės (kad sąlygoti vienos kitoms).


                                           Sulam              Jehuda Ašlagas


„Didelės“ raidės yra iš „aukštutinio“ pasaulio, o „mažos“ – iš „apatinio“.
Tai reiškia, kai „aukštesnis“ nori sąlygoti „apatiniam“, jis privalo „apsirengti“ apatiniu.
Ir tai dviejų raidžių „Bet“ ir dviejų raidžių „Alef“ pirmuose Toros žodžiuose paslaptis.

Taigi pirma raidė „Bet“ (iš binos) „aprengia“ apatinę raidę „Bet“ (iš malchut).
Ir taip pat pirma raidė „Alef“ aprengia antra „Alef“, kad galėtų sąlygoti jai.
O tai, kad „visos raidės yra vienybėje, ir „viršutinės“, ir „apatinės“, yra dėl to, kad viršutinės yra „apsirengusios“ apatinėmis, kad galėtų sąlygoti joms.