„Hakafot“
Kiekvieną „hakafą“ (per Simchat-Tora sinagogoje
atliekamas „hakafot“ – septynis kartus einama aplink „bimą“) ravas Baruchas apeidavo
ypatingu šokio žingsniu, absoliučiame susiliejime su Kūrėju.
Jis sukdavo ratus
aplink „bimą“, o paskui jį ir visa bendruomenė.
Tada perduodavo Toros ritinį vienam iš
mokinių ir tęsdavo toliau.
Kiekvienas apėjimas trukdavo labai ilgai.
Šokis
buvo audringas, temperamentingas, pripildytas šventos tikėjimo jėgos.
Po keleto
valandų šokimo, pradėdavo Toros skaitymą.
Paskui ravas Baruchas prieidavo prie maldos stalelio ir pradėdavo „Maldą apie lietų“.
Kartą vienas mokinys paklausė ravo Barucho Šalomo:
„Ką mums galvoti ir kaip
nusiteikti „hakafot“ metu?“
Ravas Baruchas atsakė taip:
„Žmogus turi galvoti
apie tai, kad Kūrėjas yra geras ir darantis gerumą, todėl jis nori suteikti
malonumą Kūrėjui.
Tuo metu žmogus turi išmesti visas neigiamas mintis, parodančias jo
trūkumus.
Reikia negalvoti, jog jam trūksta Dangaus baimės, tikėjimo ir panašiai, ir tokiu būdu jis pritrauks sau tobulumą“.
Šventės užbaigimas
Sekančią dieną po šventės, prieš saulės laidą, Ravas Baruchas paprastai
rengdavo vaišes.
Ir taip darydavo visų trijų pagrindinių švenčių (Pesach,
Šavuot ir Sukot) metu.
Šios vaišės – tai tarsi kiekvienos šventės prisiminimas
ir apibendrinimas, nurodantys žmogui dvasinę kryptį, kuria eiti pasibaigus
šventiniam laikotarpiui.
Šių vaišių metu vyraudavo labai ypatinga atmosfera – tarsi per trečią Šabato trapezą, kurios metu atsisveikinama su Šabatu.
Kartą ravas Baruchas paaiškino tai, kas parašyta šlovinimo maldoje „Halel“:
„Suriškite virvėmis šventinę auką“ (Psalmės 118:27).
Žodis חג
„šventė“ yra nuo žodžio מחוגה „apvalus“.
Apvali forma yra tobulumo aspektas.
O
tobulumas yra jaučiamas tik virš „logikos“.
עבותים „virvės“ reiškia עביות
„avijutą, grubumą“, t.y. norą.
Kadangi tik dėka noro galima „surišti“ tobulumą, kad jis liktų pas žmogų ir pasibaigus šventei.