kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

הקדמה לספר הזהר נב, נג, נד, נה 

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                         52.


Ir kai žmogus ištyrina savo noro gauti dalį „comeach“ pastoviai, jis negrįžtamai pakyla į pasaulį Jecira.
Tai reiškia, kad žmogus pastoviai pasiekia pakopą ruach.
Taip pat ir čia žmogus gali pasiekti ir pajusti nešama ir chaja šviesas, bina ir chochma sfirose, esančiose pasaulyje Jecira, tačiau tik ruach aspekto.


Visą tai žmogus pasiekia dar prieš tai, kai nusipelnė ištyrinti noro gauti dalį „chai ir medaber“ absoliutaus pastovumo aspektu, taip kaip yra paaiškinta pasaulyje Asija.
Tačiau, kaip jau sakėme, šias šviesas žmogus pasiekia nepastoviai.
Taigi, kai žmogus nusipelno ištyrinti noro gauti dalį „comeach“ pastoviai, pas jį jau yra pilnas sutapimas tik su pasauliu Jecira.



                                                              53.


Ir kai žmogus ištyrina savo noro gauti dalį „chai“, ir apverčia jį į norą sąlygoti, kai „paliudija žinantis paslaptis, kad žmogus jau nebegrįš vėl prie savo kvailystės“.
Taigi tada žmogus jau yra formų su pasauliu Brija sutapime, todėl pakyla ir gauna pastoviai nešama šviesą.
Ir kai žmogus ištyrina dalį savo kūno dalį „medaber“, jis gali pakilti iki sfiros chochma ir gauti šviesą chaja, esančią ten.
Tačiau tik laikinai, nes neišsityrino noro „medaber“ pastoviai.



                                                               54.


Ir kai žmogus nusipelno pastoviai išsityrinti savo noro gauti dalį „medaber“, jis nusipelno formų su pasauliu Acilut sutapimo.
Todėl tada žmogus pakyla į Acilut pasaulį ir ten gauna šviesą chaja pastoviai.


Ir kai nusipelno dar daugiau, tada jam nusileidžia Ein Sofo Palaiminto šviesa jechida, kuri apsirengia į šviesą chaja.


                                                       55.


Taigi, gerai išaiškėja tai, ką klausėme pradžioje, t.y. kam žmogui visi šie aukštutiniai pasauliai, kuriuos jam sukūrė Kūrėjas? Kokia reikmė žmogui iš jų?


Ir dabar aišku, kad žmogui visai neįmanoma be šių pasaulių pagalbos ateiti iki „malonumo Kūrėjui suteikimo“.
Tai reiškia,kad pagal savo noro gauti išsityrinimą, žmogus pasiekia atitinkamas savo sielos šviesas ir pakopas, vadinamas „naranchaj“.
Ir kiekvienos pasiektos pakopos šviesos padeda šio lygio ištyrinimui.


Todėl žmogus kyla šiomis pakopomis, tol kol nusipelno mėgavimosi Kūrėjo šventumu pakopą, kas ir yra kūrimo mintyje.
Apie tai parašyta Zohare:
„Ateinančiam išsityrinti, yra padedama.
Klausia, kuo yra padedama?
Ir atsako, kad padedama jam „šventa siela“ (Zohar, Noach 63).

Taigi, neįmanoma be „šventos sielos“ naranchaj pakopų pagalbos ateiti iki reikiamo išsityrinimo, kuris yra kūrimo mintyje.