kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות לד  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                   34.


Ir paaiškino Tikunei Zohar šios priesaikos:
„nežadinkite ir nebudinkite meilės, tol kol ji nepanorės“, paslaptį.
Tai yra reikalavimas, kad Izraelis pritrauktų aukštutinę gerumo šviesą, kuri vadinama „gerumo meile“.


Ir tai gali padaryti tik Izraelis, ir būtent tik užsiėmimu Tora ir priedermėmis „lišma“, t.y. ne dėl užmokesčio gavimo.
Tai reiškia, kad dėka šios „gerumo šviesos“ nusileidžia Izraeliui aukštutinės „išminties (chochmos) šviesa“, kuri atsiveria ir „apsirengia“ šia „gerumo šviesa“, kurią pritraukė Izraelis.
Apie šią „išminties šviesą“ parašyta: „ir nusileido ant jo Kūrėjo dvasia, išminties ir proto, supratimo ir stiprybės, Kūrėjo pažinimo ir baimės dvasia“ (Ješaja 11 – 2). 


Tai pasakyta apie karalių Mašiachą, kaip ir tęsiama toliau:
 „Jis pakels tautoms vėliavą, bei išsklaidytą Izraelį ir išsibarsčiusius judėjus surinks iš visų keturių žemės pakraščių“.
Taigi, po to kai Izraelis „gerumo šviesos“ dėka pritraukia „išminties (chochmos) šviesą“, tada atsiveria Mašiachas ir surenka išsklaidytą Izraelį.


Taigi, viskas priklauso tik nuo užsiėmimo Tora „lišma“, nes tik tai gali pritraukti šią didelę „gerumo šviesą“, į kurią apsirengia ir nusileidžia „išminties (chochmos) šviesa“.
Ir tai priesaikos „nežadinkite ir nebudinkite“ paslaptis.
Taigi, visiškas išsivadavimas (geula) ir tremtinių surinkimas (kibuc galujot) visiškai negalimi be šios šviesos, nes tokia yra šventumo „kanalų“ tvarka.