Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [851] [852] [853] [854] [855] > Atgal
Į 24 „dovanų kohenui“ skaičių įeina: truma gdola (didysis aukojimas), trumat maaser (aukojimas nuo dešimtinės), žinomas taip pat pavadinimu maaser min maaser (dešimtinė nuo dešimtinės). Čia taip pat reikia priskirti maaser rišon (pirmoji dešimtinė), kurią atiduodavo levitams, maaser šeni (antroji dešimtinė), kurią atveždavo į Jeruzalę ir maaser ani, kurią atiduodavo vargšams tais metais, kai nebuvo atskiriama maaser šeni.
Tačiau mums dar reikia suprasti, jei noras gauti sau yra toks pažeistas ir sugadintas, kaip jis galėjo atsirasti ir išeiti iš „kūrimo minties“ Ein Sofe?
Šventasis Zoharas (Vajišlach) sako: „kai ateina žmogus išsityrinti, anuliuojasi „blogio instinktas“ prieš jį ir „dešinė“ (gėrio pusė) valdo „kairę“ (blogio pusę). Ir abu gėrio ir blogio instinktai apsijungia, kad saugoti žmogų visuose jo keliuose. Apie tai parašyta: „ir savo angelams įsakysiu saugoti tave visuose keliuose“ (Tehilim 91 – 11).
Iš tikro šventume žmogus sako, kad visi „paslėpimai“ ir „kentėjimai,“ kuriuos jis jaučia, tai Kūrėjo siunčiamos „būsenos“.
Apie tai parašyta „Ec chaijim“, kad „klipot Acilut pasaulis stovi prieš šventumo pasaulį Briją, o ne prieš Acilut pasaulį“.