kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • שהמעתיקים הללו קנו אצלם שם גדול על חשבוננו, אשר בזה מחזקים ודאי את תורתם המזויפת וקונים כח להכחיש את תורתינו הקדושה. בעה''ס, שפחה כי תירש גבירתה Šie „apsišaukėliai“ naudojasi mūsų išmintimi ir tuo stiprina, bei pagrindžia savo „išgalvotus mokymus“. Taip pat jie įgauna jėgų neigti mūsų šventąją Torą. (Baal Sulamas, „Kai tarnaitė paveldi ponią“ )

שלבי הסולם כי תצה בן אהובה ובן שנואה

Šlavei haSulam „Mylimos žmonos sūnus ir nemylimos sūnus“

ravas Baruchas Ašlagas

Šventasis Zoharas (Vajišlach) sako: „Kai ateina žmogus išsityrinti, anuliuojasi „blogio instinktas“ prieš jį ir „dešinė“ (gėrio pusė) valdo „kairę“ (blogio pusę). Ir abu gėrio ir blogio instinktai apsijungia, kad saugoti žmogų visuose jo keliuose.

115/115197.jpg

שלבי הסולם כי תצה צדיק וטוב לו צדיק ורע לו

Šlavei haSulam „Teisuolis ir jam gerai, teisuolis ir jam blogai“

ravas Baruchas Ašlagas

Randame dvasiniame darbe, einantiems tikėjimo ir sąlygojimo keliu, keturias būsenas.

115/115196.jpg

זהר לך לך היה אל אברהם במחזה

Zohar „Buvo pas Abrahamą regėjimas“

rabi Šimonas ben Jochajus

Kol žmogus neįeina į „Apipjaustymo sandorį“, jis „nesusiriša“ su Kūrėjo vardu. Ir tik po to, kai įvykdo šią priedermę, „įeina“ į Kūrėjo vardą ir „prisiriša“ jame.

115/115195.jpg

שלבי הסולם כי תבוא הימין והשמאל הם בסתירה

Šlavei haSulam „Kairė“ ir „dešinė“ yra konflikte“

ravas Baruchas Ašlagas

Nors visos būsenos yra viename žmoguje, tačiau jos yra dviejuose laikuose.

115/115192.jpg

זהר מקץ ויקח מאתם את שמעון

Zohar „Ir paėmė iš jų Šimoną“

rabi Šimonas ben Jochajus

Nesakyk: „Atsilyginsiu už blogį“(Mišlei 20 – 22).

115/115191.jpg