kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אל תתן את פיך לחטיא את בשרך, ואל תאמר לפני המלאך כי שגגה היא. למה יקצוף האלהים על קולך וחבל את מעשה ידך. קהלת ה' – ה Neduok savo burnai įvesti į nuodėmę savo kūno, ir nesakyk prieš angelą, kad tai klaida. Kodėl Kūrėjas turi supykti dėl tavo kalbų ir sugadinti tavo rankų darbą. (Kohelet 5 – 5)

פרי חכם אגרות קודש מח

„Šventi laiškai“ psl. 48

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Parašyta: „Kai mokinys eina į tremtį, mokytojas ištremiamas kartu su juo“.

115/115199.jpg

זהר וישב ויהי נא פי שנים ברוחך אלי

Zohar „Tegul būna pas mane dvigubai iš tavo dvasios“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Yra žinoma, kad indų sudužimo Nekudim pasaulyje metu nukrito 320 šventų „kibirkščių“ į klipot (netyras jėgas).

115/115198.jpg

שלבי הסולם כי תצה בן אהובה ובן שנואה

Šlavei haSulam „Mylimos žmonos sūnus ir nemylimos sūnus“

ravas Baruchas Ašlagas

Šventasis Zoharas (Vajišlach) sako: „Kai ateina žmogus išsityrinti, anuliuojasi „blogio instinktas“ prieš jį ir „dešinė“ (gėrio pusė) valdo „kairę“ (blogio pusę). Ir abu gėrio ir blogio instinktai apsijungia, kad saugoti žmogų visuose jo keliuose.

115/115197.jpg

שלבי הסולם כי תצה צדיק וטוב לו צדיק ורע לו

Šlavei haSulam „Teisuolis ir jam gerai, teisuolis ir jam blogai“

ravas Baruchas Ašlagas

Randame dvasiniame darbe, einantiems tikėjimo ir sąlygojimo keliu, keturias būsenas.

115/115196.jpg

זהר לך לך היה אל אברהם במחזה

Zohar „Buvo pas Abrahamą regėjimas“

rabi Šimonas ben Jochajus

Kol žmogus neįeina į „Apipjaustymo sandorį“, jis „nesusiriša“ su Kūrėjo vardu. Ir tik po to, kai įvykdo šią priedermę, „įeina“ į Kūrėjo vardą ir „prisiriša“ jame.

115/115195.jpg