Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [847] [848] [849] [850] [851] > Atgal
Nepaisydami kiaurai smelkiančių vėjų, audrų ir lietaus, veidus čaižančios krušos, sniego ir šalčio – Baal aSulamo mokiniai drąsiai, su didžiausiu atsidavimu ir pasiaukojimu vidury nakties keliaudavo į pamokas.
Paskui parcufas pakyla antrą kartą su man pas viršutinį, ir tai vadinasi: „ibur bet“ (antras užgimimas).
Jis atsakė: „Nėra tau ko pergyventi – vaikas, kurį dabar nešioji, išgyvens. Ir gyvenime jam neprireiks daktarų“. Ir iš tiesų, šis vaikas augo tvirtos sveikatos ir per savo gyvenimą niekada nesirgo.
קידושין „Kidušin“ ceremonijos centre - sutuoktuvių žiedo perdavimas nuotakai. Žiedas - ne santuokos sudarymo simbolis, bet jo pagalba ir yra sudaroma santuoka. Todėl šis žiedas būtinai turi būti jaunikio nuosavybe, ir jis turi jį nupirkti už savo pinigus. Kitu atveju קידושין neturi galios.
Ir yra šiuolaikinių „išorinių“ (ateistinių) išminčių, kurie įsižiūrėjo į aukščiau aprašytus dalykus ir pamatė, kad žmogaus protas - tai gyvenimo įvykių ir atsitikimų „produktas“.