kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות ה, ו

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pagal tai, kas paaiškinta, suprask išminčių pasakymą traktate Avot: „toks yra Toros kelias: valgyk duoną su druska, gerk saikingai vandenį, miegok ant žemės, gyvenk vargingą gyvenimą ir triūsk Toroje. Jei tu darai taip, esi laimingas ir yra gerai tau. Laimingas esi šiame pasaulyje, ir gerai tau pasaulyje, kuris ateis“.

115/116367.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kai praeina šį kelią, tada žmogus nusipelno laimingo gyvenimo, pilno visokeriopo gerumo ir malonumo. Gyvenimo be jokio trūkumo ir bėdos, atsiveriančio užsiimant Tora lišma.

115/115459.jpg

הקדמה לספר הזהר ג

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau sunku suprasti, kad dėl tokio mažo žmogaus, kurio vertė net mūsų pasaulyje nėra didesnė už „plauką“, ir tuo labiau, lyginant su „aukštutiniais“ pasauliais, kurių didumui nėra ribų, taip stengėsi Kūrėjas? Ir svarbiausia: kam gi žmogui viso šito reikia?

115/115458.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Avot: „Toks yra Toros kelias: valgyk duoną su druska, gerk saikingai vandenį, miegok ant žemės, gyvenk vargingą gyvenimą ir triūsk Toroje. Jei tu darai taip, esi laimingas ir yra gerai tau. Laimingas esi šiame pasaulyje ir gerai tau pasaulyje, kuris ateis“.

115/115457.jpg

הקדמה לספר הזהר ב

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kad viską aptarti pilnumoje, mes turime išnagrinėti keletą tyrinėjimų. Tik jokiu būdu ne uždraustoje vietoje, tai yra jokiu būdu ne Kūrėjo esmėje, nes „mintis negali Jo suvokti visiškai“.

115/115456.jpg