[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [862] [863] [864] [865] [866] > Atgal
Kūrėjo Vardo niekinimas. Tai yra sunkiausias už visus kitus pražengimas.
Dviejų pakopų teisuolis (צדיק – cadik) ir chasid (חסיד – nuo žodžio chesed, geras) analizė. Taigi, jei žmogų siela traukia išsityrinti ir tapti šventu, jis pirmiausiai turi priimti ant savęs „Dangaus karalystės jungą“ su visu rimtumu.
"Lašon hara" (blogos kalbos) yra labai neigiamas dalykas tarp žmogaus ir žmogaus. Tačiau svarbiausias aspektas lašon hara liečia santykį tarp žmogaus ir Kūrėjo.
Apie uždraustas (blogas) savybes.
Tikunei Zohar aiškina sakinį: „ir Kūrėjo dvasia sklando ant vandens paviršiaus“ (Berešit 1 – 2), ir klausia: kas tai – „Kūrėjo dvasia“?