[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [840] [841] [842] [843] [844] > Atgal
Chanukos šventė tęsiasi aštuonias dienas: nuo 26 kislevo dienos iki 2 teveto dienos. Šią šventę nustatė Jehuda Makabi ir jo broliai, kad pažymėti Jeruzalės Šventyklos apvalymą ir pašventinimą, po to kai ji buvo suteršta graikų ir asimiliavusių judėjų bei Šventyklos tarnystės atnaujinimą.
Maldos metu rankos „tfilinas“ turėtų būti pridengtas marškinių rankove, nes Toroje pasakyta: „Ir tegul bus jis tau ženklu ant tavo rankos“ – tau, bet ne kitiems. Tuo tarpu galvos „tfilinas“ – priešingai turi būti atidengtas kitiems, kaip pasakė Moše (Dvarim 28:10): „Ir pamatys visos pasaulio tautos, kad Kūrėjo vardas ant tavęs ir bijos tavęs“.
Ir kaip paaiškinta 124 sk., kad man pakėlimo ibur betui dėka, Acilut pasaulio parcufai pasiekė A‘‘B – Sag mochino švytėjimą, ateinantį iš Adam Kadmon pasaulio.
Taigi „noras gauti“ turi praeiti keturis aspektus, kurie yra pasauliuose ABJA, nes yra didelis dėsnis, liečiantis „indų“ aspektą: Šviesos įėjimas ir išėjimas daro indą norimą (tinkamą) savo vaidmeniui.
Pilnu šios priedermės esmės nesupratimu būtų bandymas aiškinti šią operaciją rūpinimusi kūno sveikata arba higieniniais ar estetiniais sumetimais. Nors tyrimai iš tiesų parodė, kad apipjaustymas apsaugo nuo kai kurių ligų. Tačiau ברית־מילה tikslas kitas - sukurti kūne ženklą, liudijantį apie sąjungą tarp žmogaus ir Kūrėjo.