Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [856] [857] [858] [859] [860] > Atgal
Ir tik nutolę nuo šios išminties teigia, kad šią knygą sukūrė kitas išminčius ir kitu laiku, pavyzdžiui Moše de Leonas ar kiti to laikmečio kabalistai.
Kaip jau išaiškinta, šviesa, sklindanti per visus keturius pasaulius: Acilut, Brija, Jecira, Asija iki mūsų žemiausio pasaulio, turi žmogaus – „adam“ „formą“.
Pirmas žmonijos istorijoje kūdikis, apipjaustytas aštuntą dieną po gimimo, buvo Icchakas. O apie jo tėvą Abrahamą pasakyta Toroje: "Ir surengė Abrahamas dideles vaišes Icchako atėmimo nuo krūties igamel (הגמל) dieną".
Tačiau, kodėl žmogui neužtenka „trečio aspekto“, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“, pasiekimo ir suvokimo?
Negalima Šabato metu ruošti ką nors šiokiadieniams ar netgi šventei, einančiai iš karto po Šabato. Taip pat ir paruošimas ko nors iš šventės į Šabatą uždraustas. Tačiau Tora ne veltui vadinasi תורת חיים „GyvenimoTora“. Tam išminčiai nustatė עירוב תבשילין („maisto gaminimo apjungimą“).