kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וטעם דבריהם הוא, כמו שבארנו, שבהיות כל עוסקי התורה, מזלזלים בפנימיות שלהם, ובפנימיות התורה, ומניחים אותה, כמו דבר שאין צורך בו בעולם. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Iš tikro kol visi, užsiimantys Tora, nevertina savo „vidinės“ pusės, t.y. neužsiima „vidine“ Tora, ir skaito tai ne pirmo svarbumo dalyku, neturinčiu didelės vertės pasaulyje. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

השלום ו

Taika

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Todėl rabi Akiva sako: „Sąskaitos knyga“ atverta, o ranka rašo“.

115/117272.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות ס

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau, šiuo „sugrįžimu iš baimės“ žmogus neištaiso anksčiau buvusio viengubo „Kūrėjo veido“ paslėpimo.

115/115163.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir todėl žmogus dar kol kas negali vadintis „absoliutus teisuolis”. Tai reiškia, kad žmogus, nusipelnęs Kūrėjo veido atvėrimo, t.y. absoliutaus Kūrėjo gerumo, kas tinka Kūrėjo vardui, vadinasi „teisuolis”, nes pateisina Kūrėjo valdymą ir mato, bei supranta šio valdymo tikrą esmę.

115/115183.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kai žmogus nusipelno „tšuva (sugrįžimo, atgailos) iš baimės“, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“ aiškus suvokimo, tada žmogus yra visiškai užtikrintas, kad daugiau nebenusidės.

115/115446.jpg

הקדמה לספר הזהר סא

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau iškyla klausimas, kodėl knyga Zohar nebuvo atverta pirmoms kartoms?

115/115243.jpg