Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] ... ... ... [874] [875] [876] [877] [878] > Atgal
Tora taip paaiškina priedermės apie „cicitą“ esmę: „Ir pamatysite jį ir atsiminsite visas Kūrėjo priedermes ir vykdysite jas“. Kitais žodžiais tariant, „cicito“ paskirtis – diena iš dienos priminti judėjui, kad privalo vykdyti Kūrėjo priedermes.
Ir visa tai ateina žmogui po „Kūrėjo veido“ atvėrimo. Tačiau, juk žmogus, būdamas „Kūrėjo veido“ paslėpime, kentė kentėjimus?
Dabar galime suprasti tai, kad „Tikunei Zohar“ padalina pasaulį Acilut į tris dalis.
Dabar tampa aišku, kaip galima nusipelnyti pirmos meilės Kūrėjui pakopos, tai reiškia – „meilės, priklausančios nuo kokios priežasties“?
Ir iš tikro dešimties sfirot B – J – A pasaulių iš Acilut pasaulio gauna visas „smulkiausias” smukmenas ir pasikeitimus.