Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [876] [877] [878] [879] [880] > Atgal
Taigi, kaip yra paaiškintos dvi zachar ir nekeva pakopos „Ain bet“ parcufo roš, lygiai taip pat šios pakopos išeina ir parcufo „Sag“ roš (galvoje).
Tačiau su visu išsakytu „Kūrėjo veido paslėpimo” šlovinimu, tai nesiskaito tobulumu, o tik kaip „pereinamasis” aspektas, t.y. ten yra vieta, kur nusipelnoma viso laukiamo tobulumo.
Paskui yra taip pat įjungimas „zachar į nekevą“, t.y. rešimo de itlabšut įsijungia į rešimo de avijut.
Išminčiai pasakė: „Jis – blogio instinktas, jis – Satan, jis – mirties angelas, jis nusileidžia ir sugundo, ir paskui pats pakyla (į Dangų) ir kaltina, kol galiausiai paima žmogaus sielą“ (Talmudas, Bava Batra 17).
Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.