kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ויקרא אדני ה' צבאות ביום ההוא לבכי ולמספוד ולקרחה ולחגור שק: ישיה כב' יב Ir pašaukė Kūrėjas šią dieną verksmui, gedėjimui, galvos skutimui ir apsvilkimui maišu (Ješaja 22 – 12)

פתיחה לחכמת הקבלה מה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kaip yra paaiškintos dvi zachar ir nekeva pakopos „Ain bet“ parcufo roš, lygiai taip pat šios pakopos išeina ir parcufo „Sag“ roš (galvoje).

115/115776.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות פא, פב

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau su visu išsakytu „Kūrėjo veido paslėpimo” šlovinimu, tai nesiskaito tobulumu, o tik kaip „pereinamasis” aspektas, t.y. ten yra vieta, kur nusipelnoma viso laukiamo tobulumo.

115/116702.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מד

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Paskui yra taip pat įjungimas „zachar į nekevą“, t.y. rešimo de itlabšut įsijungia į rešimo de avijut.

115/115773.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יט

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Išminčiai pasakė: „Jis – blogio instinktas, jis – Satan, jis – mirties angelas, jis nusileidžia ir sugundo, ir paskui pats pakyla (į Dangų) ir kaltina, kol galiausiai paima žmogaus sielą“ (Talmudas, Bava Batra 17).

115/115772.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מג

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.

115/115771.jpg