kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות פא, פב

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau su visu išsakytu „Kūrėjo veido paslėpimo” šlovinimu, tai nesiskaito tobulumu, o tik kaip „pereinamasis” aspektas, t.y. ten yra vieta, kur nusipelnoma viso laukiamo tobulumo.

115/116702.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מד

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Paskui yra taip pat įjungimas „zachar į nekevą“, t.y. rešimo de itlabšut įsijungia į rešimo de avijut.

115/115773.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יט

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Išminčiai pasakė: „Jis – blogio instinktas, jis – Satan, jis – mirties angelas, jis nusileidžia ir sugundo, ir paskui pats pakyla (į Dangų) ir kaltina, kol galiausiai paima žmogaus sielą“ (Talmudas, Bava Batra 17).

115/115772.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מג

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.

115/115771.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות סב ,סג, סד

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kai žmogus nusipelnė „sugrįžimo iš baimės“, jis tapo pasiruošęs tikro užsiėmimo Tora ir priedermėmis dėka nusipelnyti „sugrįžimo iš meilės“.

115/116647.jpg