Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] ... ... ... [875] [876] [877] [878] [879] > Atgal
Tačiau su visu išsakytu „Kūrėjo veido paslėpimo” šlovinimu, tai nesiskaito tobulumu, o tik kaip „pereinamasis” aspektas, t.y. ten yra vieta, kur nusipelnoma viso laukiamo tobulumo.
Paskui yra taip pat įjungimas „zachar į nekevą“, t.y. rešimo de itlabšut įsijungia į rešimo de avijut.
Išminčiai pasakė: „Jis – blogio instinktas, jis – Satan, jis – mirties angelas, jis nusileidžia ir sugundo, ir paskui pats pakyla (į Dangų) ir kaltina, kol galiausiai paima žmogaus sielą“ (Talmudas, Bava Batra 17).
Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.
Taigi, kai žmogus nusipelnė „sugrįžimo iš baimės“, jis tapo pasiruošęs tikro užsiėmimo Tora ir priedermėmis dėka nusipelnyti „sugrįžimo iš meilės“.