Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [875] [876] [877] [878] [879] > Atgal
Daugelis klysta ir lygina mūsų šventą Torą su „musaru“ (doroviniu – etiniu mokymu).
Pradžioje reikia suprasti, kodėl skaitosi dešimt parcufo Ain Bet sfirot, kaip pirmo Adam Kadmon parcufo sūnus ir palikuonis?
Judėjas ėmė pasakoti: „Taigi, sapnuoju, jog einu lauku ir tolumoje matau gulinčią karvę. Pamačiusi mane, karvė atsikėlė ir pabėgo. Šis sapnas kartojosi man tris naktis iš eilės. Dabar, mokytojau, pasakyk, ką reiškia mano sapnas“. Ravas Baruchas atsakė: „Sapno aiškinimas paprastas: kai karvė tave pamatė, ji išsigando, todėl ir pabėgo...“.
Taigi, kiekvienas blaiviai protaujantis, pasižiūrėjęs į atsiveriančią realybę, randa joje du prieštaravimus nuo vieno krašto iki kito.
Taigi, kaip yra paaiškintos dvi zachar ir nekeva pakopos „Ain bet“ parcufo roš, lygiai taip pat šios pakopos išeina ir parcufo „Sag“ roš (galvoje).