Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [840] [841] [842] [843] [844] > Atgal
Prisiminkime, kas paaiškinta aukščiau (17 p.), kad „Realybę Įpareigojančios Esmės“ prasmę mes negalime suvokti visiškai.
Todėl daugelyje vietų perspėjo išminčiai apie būtiną sąlygą, mokantis Torą, kad būtų būtent „lišma“.
Dabar mums reikia išsiaiškinti visas materialias sąvokas, apibūdinančias knygoje Zohar dešimtį sfirot.
Dabar galima suprati, kodėl Tora vadinama „gyvenimu“, kaip parašyta: „žiūrėk, padėjau prieš tave šiandien gyvenimą ir gėrį“ (Dvarim 30 – 15).
Panašiai galima suprasti ir aukštutinius „dvasinius pasaulius“, nes šie pasauliai „atsispaudė“ vienas nuo kito, iš viršaus į apačią.